• Wycieczka do Warszawy klas 1-3 SP

• Wcieczka do Warszawy

• Uczniowie klas I-III wybrali się na wycieczkę do Warszawy na którą otrzymaliśmy dofinasowanie w ramach Ministerialnego Programu Poznaj Polskę.

Nasza wycieczka do stolicy zaczęła się od spotkania z przewodnikiem lokalnym p.Magda, która poprzez swoją obszerną wiedzę i podejście do dzieci zaciekawiła swoich małych turystów w 100%.

Zaczęliśmy od zwiedzania Starego Miasta, gdzie zobaczyliśmy Zamek Królewski, Archikatedra Św. Jana, Rynek Starego Miasta, pomnik Małego Powstańca i Szewca Jana Kilińskiego. Następnie udaliśmy się na Krakowskie Przedmieście, gdzie podziwialiśmy m.in. pomnik Adama Mickiewicza, Pałac Prezydencki, hotel Bristol, Grób Nieznanego Żołnierza oraz ogród Saski.

Wybraliśmy się na Stadion Narodowy gdzie gdzie mieliśmy okazję zwiedzić szatnie piłkarskie, wejść na trybuny i do sali konferencyjnej.

Na pyszny obiad w restauracji dostaliśmy się metrem!

Kolejnym punktem naszego zwiedzania była wizyta w Pijalni Czekolady E.Wedel. Podczas warsztatów dowiedzieliśmy się skąd bierze się czekolada. Spróbowaliśmy gorącej czekolady, a po dawce słodkiej wiedzy nastąpiła cześć praktyczna warsztatów: dekorowanie pyszną czekoladą! Każdy z małych cukierników otrzymał upominek.

Na koniec wjechaliśmy na taras widokowy Pałacu Kultury i Nauki skąd podziwialiśmy panoramę Warszawy!

Pomimo początkowo zapowiadającej się całkowicie deszczowej pogody nasi wspaniali uczniowie odgonili chmury i pojawiło się słoneczko. To był aktywny dzień, pełen wrażeń i wiedzy o Warszawie!`